RSS

Saturday, October 9, 2010

diari 8 okt 2010

*saya sedang merajinkan diri saya utk sentiasa meng'update' blog ini....hehehe

8 oktober 2010~~

Celik-celik mata jam dah pukul 9 pg!!what??alaa...relaxla,,kelas kul 10 maa..haha,,kena recharge energy cukup2 ni untuk teruskan hidup pd hari yang busy..so,pejam mata balik..zzz..sedar2 dh kul 9.30,,huhu,,hanya tinggal 30 minit untuk mandi,gosok gigi,iron baju,mekap2,n tunggu bas nk g kelass..waahh!!ini betul-betul kelam kabut ni!>>walaupun begitu, aku ttp sampai kelas tepat jam 10 pg..hehe..ini la ke'power'an name nyer..practise make perfect!!a lot!kih3..

kelas "problem solving in physic" kul 10~12.30 by Dr.Fatin (my idola..not mawi,not diana danielle..n bla3..).. i learned about metacognitive..maksudnya thinking about thinking!..contohnya, masa korang bc blog aku ni, mest korang ada terfikir apa yang aku tgh fikirkan ms tulis blog ni..haa that is metacognitive!!kt biasa buat tapi xpernah tahu istilahnye ade kn..so dlm subjek ni,aku belaja untuk think how students thinking in solving physics problem..ting tong!

then break 4 solat jumaat....tp aku dengan rajinnye membuat asignment di atas katil..tapi seperti yang dapat dijangka,,terrrrtido (biasa la 2...)..

kt org2 tua x elok belaja lepas asar...tp kenape kelas aku kul 4-7..huhu,,dengan seikhlas-ikhlas nye ak mmg malasss..tp nk wat cmne,,smpi2 je kt kelas terus dpt markah asignment,18.2/20..wahh!rekod yg baek nih..asignment yg perlu dibuat dlm ms 6 minggu tp aku siapkan dalam masa 3 hari..lepas ni bleh la try 2 hari plak..hak3..

balik je kelas terus mandi n ready utk pegi open house lili..mkanan mmg best2..nyum3..4 the 3rd day my diet ke laut..huhu,,nway thnx lili!!mmg sedaaappp sgt..^^

thats all 4 2day..1.12 am,another day has come..9 oktober 2010..

3 comments:

Tarmizi said...

huhu..bagus2..teruskn usaha..gambate!!

waniemizie said...

usaha yg mn?update blog ke or asignment 2?ahahha

Tarmizi said...

dua2 skali la..haha

 
Copyright Aweng's story,,, 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .