RSS

Saturday, October 9, 2010

he is my best boy!

this story is dedicated to my special one..

setiap malam sebelum tidur dia akan ulit saya melalui telefon...dia berkata "syyhh,,pejam mata tu,,,tidur ye baby...syhhh...",,sehinggalah saya tertidur...andai dia tahu,saya sangat bahagia diperlakukan begitu walau hanya melalui telefon..^_____^

Selama 4 tahun.. dia akan membuat suprise dengan mnghadiahkan sejambak bunga ros merah setiap kali pesta knvokesyen utm...andai dia tahu, saya sangat bahagia!^^perempuan mana yang x sukakan bunga ros hidup yang harum dan cantik…

Setiap kali saya rosakkan diet dengan makan pelbagai makanan..dia hanya tersenyum.Katanya "abg terima b seadanya,,b sudah cukup sempurna bagi abg"..."b xperlu kntrol makan, biar abg yang makan weight gain supaya b x nampak besar"..andai dia tahu, saya sangat terharu!betapa memahaminya dia.....T_T

Ketika berjalan di shoping komplex, die dengan rela hati membawa handbag saya...saya pula yang rasa bersalah takut dia berasa malu atau segan,,tapi dia dengan selambanya terus berjalan..andai dia tahu, betapa bahagianya saya kerana mendapat seorang lelaki yang sanggup mengetepikan egonya sebagai lelaki untuk orang yang dicintainya!

Setiap kali saya ingin mencuba kasut baru yang terdapat di kedai kasut,,dia pasti dengan lajunya duduk dan memakaikan kasut itu di kaki saya. Membuatkan saya tersipu-sipu malu dengan orang sekeliling..andai dia tahu, betapa terharunya hati saya kerana dia melayan saya bagaikan puteri raja...

Kini, dia telah mendapat kerja dan menjadi seorang jurutera,,,andai dia tahu, betapa bangganya saya dengan pencapaian dia hari ini...andainya dia tahu........

Bagaimana saya ingin meninggalkan dia sedangkan dia melengkapi semua ciri-ciri lelaki idaman saya...bagaimana saya mahu hidup tanpa dia sedangkan sejak tujuh tahun yang lalu dia telah hidup di dalam hati saya!...bagaimana saya mahu lepaskan dia walau pelbagai cubaan mendatang kerana hanya dia lelaki yang terbaik buat saya....oleh itu, dia akan tetap dan selamanya di hati saya!

Selamat bergraduasi my special one, Tarmizi b. Ramli..u are always in my heart..alwayss....

2 comments:

Tarmizi said...

thanks my dear..T_T
u will always in my heart too..

waniemizie said...

i love u...

 
Copyright Aweng's story,,, 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .