RSS

Thursday, October 7, 2010

cerita sebelum tdo

mlm ni pukul 3 pg,aku masih terkebil-kebil dekat meja stadi,,my rumet already belayar...jauh meninggalkan ak melayan perasaan sorang-sorang..kerasnye mata ni mcm dah tdo lame siang td padahal aku tertido 40 minit je dekat masjid td...tertdo oke...on the way ke masjid UTM,dari jauh mata sudah menangkap kelibat van jenazah,,innalillahiwainnaillahirajiun...sayu yang tibe-tibe datang membuatkan aku berdiri tegak disitu dengan muka yang sedih meratapi pemergiannya..seolah-olah aku pun sanak saudaranya yang sedang kehilangan,,van bergerak selepas 10 minit aku tercegat kaku menghidu bau kemenyan dan kapur barus,,rasa sedih, pilu, takut, seram sejuk bila membayangkan suatu hari nanti aku pun akan berada didalam van seperti itu,,bersediakah aku?Nope!,,sesungguhnya tidak...masih banyak yang perlu diperbetulkan..masih fragile lagi iman aku ni.....aku teruskan agenda dengan sembahyang zohor, bergolek-golek didalam masjid menyebabkan aku tertdo dengan lamanya....kroh3........

0 comments:

 
Copyright Aweng's story,,, 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .