RSS

Sunday, April 26, 2009

sedey.. :'(

hari ni..25 april,

akak aku yg paling rapat dengan aku da selamat kawin dengan boipren die..
die dah x single-mangle cam aku lagi dh..sebelah kaki die dh kene ikat..

sedeynyer,,sebab mase status die bertukar(tghari td kot akad nikah),,aku xde kt sbelah die nk meraikannya,,i wish,,i can c how beautiful her today,,her hepi face...adakah die malu-malu mase tgh bersanding or still sengal jugak seperti kebiasaannya dia,,

smalam die call aku,,,,

"adik,tiba-tiba aku rase xnk kawin,,huhu,,aku nk tido dengan ko lagi mcm dulu2,borak-borak sampai pagi,,tp xpe,nanti aku curik2 keluar g tido dengan ko kalo aku balik kampung k,,,"

haha..sengalnyer kakak aku neh,,tp,,aku hepi bile die ckp camtu,,dat's mean,die jg rasa ape yg ak sedang rasa skrang...

tp ape yg ak bley ckp,,"haha,,,jgn r macam 2,,x baek tinggal laki tdo sorang-sorang"....walopon dalam hati aku kate bagus2,datangla,,xla takot aku tdo sorang2,,haha

mase aku kecik2 dulu,die selalu cakap,

"adik,bila aku kawin aku nk ko yg jd pengapit aku,,nanti kalo ade orang renjis2 aku ko renjiskan die balik,,haha"

sedeynyer la bila aku x leh buat ape yg dia nk tu,,walapon aku tau,,aku mmg xkn renjis org 2 balik..hehe

now,,

aku sorang je lg x kawin lagi..balik umah nanti sume orang dah ade partner,,tinggal ler aku terkebil-kebil...


xpela,,atleast aku ada md Shahir(anak sedara merangkap buah hati n musuh ketat)...

kepada kakak aku,nor intan wani,,n abg aku,nor adlie irwan yg kawin miggu lepas(pon aku x dpt balik jgk)..

"semoga bahagia n kekal smpai ke akhir hayat,x mo gado2 ok!"

n last, masa borak-borak dengan akak aku smlm,die ckp..

"adik,huhu,,pagi ni aku Pe***d!!"

what????haha,,kesian laki ko,,bersabarla,,,,,,,,,,,,,,,,,,miggu depan k!,keh3

~~SELAMAT PENGANTIN BARU~~

1 comments:

Tarmizi said...

cikgu wani pn kawin la cepat2 kalu nk partner bila blik kmpung..hehe..

 
Copyright Aweng's story,,, 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .